»Zavedamo se, da enaki pogoji vedno ne pomenijo tudi enakih možnosti, trenutno veljaven zakon o glasbenih šolah pa ne predvideva posebnih prilagoditev in predvideva vpis pod enakimi pogoji za vse.«
»Analiza bo osredotočena na identifikacijo otrok s posebnimi potrebami v sistemu glasbenega izobraževanja, popis možnosti prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v glasbenih šolah, usposobljenost strokovnih delavcev v glasbenem šolstvu za delo z otroki s posebnimi potrebami...«
»Nikoli ne bi smela dopustiti, da so se šole za otroke s posebnimi potrebami zaprle za tako dolgo.«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Vse od tega datuma opozarjamo, da imamo v javnih glasbenih šolah enake, če ne celo boljše pogoje za varno izvajanje naše dejavnosti, a na naša opozorila že četrti teden zapored ni nobenega odziva.«
»Če to projiciramo, bomo čez 15, 20 let imeli v šolah veliko otrok s posebnimi potrebami.«
»Otroci s posebnimi potrebami imajo s sabo v vrtcu spremljevalce. Ti imajo minimalno plačo, a ne potrebujejo izobrazbe.«
»Cilj MOL-a je, da poleg Centra Janeza Levca, ki je specializirana šola za otroke s posebnimi potrebami, posamezne programe izvajajo tudi redne osnovne šole.«
»Petka na eni šoli ni enaka petki na drugi. To drži 101-odstotno in ni pravično. Mi bi pa radi, da imajo otroci kar se da enake pogoje.«
»Če se z otrokom v celotnem predšolskem obdobju ni dogajalo ničesar posebnega, ni potrebe, da se starši pretirano obremenjujejo s tem, ali je otrok pripravljen ali ne za šolo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju